.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دسترسی به کتب مرجع در مازندران سخت است

: یک استاد دانشگاه مازندران گفت: هم اکنون دسترسی به کتب مرحع در استان سخت است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، حسن مبینی عصر شنبه در جلسه کمیته برگزاری نمایشگاه کتاب مازندران با اشاره به اینکه دسترسی به کتابهای رمان و داستان در نمایشگاه کتاب به سهولت در دسترس است، اظهار داشت: یکی از ضعف های بزرگ نمایشگاههای کتاب استان، عدم وجود کتابهای مرجع بوده است.

وی از دسترس نبودن کتابهای مرجع در استان که یکی از ضعف های این استان بوده انتقاد کرد و گفت: توقع آن است که در نمایشگاه امسال غرفه ای برای کتابهای مرجع برای خرید ارائه شود.

این استاد دانشگاههای مازندران با بیان اینکه در کتابخانه های مازندران کتابهای مرجع وجود ندارد، افزود: دسترسی به کتاب های مرجع در حوزه اسلامی در مازندران یافت نمی شود.

مبینی افزود: یکی از شاخصه های این استان فرهنگی بودن آن بوده که نبود کتابهای مرجع و عدم دسترسی به آن از ضعف های بزرگ استان است.

وی بیان داشت: کرسی های آزاداندیشی در کنار نمایشگاه به صورت وسیع تری با حضور اساتید برجسته در استان برگزار و اطلاع رسانی دقیق انجام شود.

مبینی اظهار داشت: کتابهایی که در خصوص سبک زندگی نوشته می شود انتظار می رود با تیراژ وسیع تری و اطلاع رسانی جامع در غرفه های نمایشگاه کتاب عرضه شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.294 seconds.